charlottestankar.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet. Är gift och har 2 döttrar som är på väg ut i vuxenlivet. Har tagit det modiga steget och bytt karriär "på äldre dar" och arbetar nu som sjuksköterska.

Lördag...

Publicerad 2015-08-22 14:12:45 i Allmänt,

Sitter på altanen och laddar upp för natt 5/6. Får passa på och njuta av solen så mycket det bara går innan sommaren är slut. Enligt alla rapporter är den det på tisdag, men man vet aldrig, SMHI har haft fel förr...
Denna hösten kommer hur som helst bli lite kortare för vår del eftersom vi åker till Spanien i början av oktober i 2 härliga soliga veckor...

Hälften av familjen B ska till Ullevi idag och då är det inte fotboll det handlar om denna gången utan Metallica. Hoppas de får en fantastiskt rolig kväll!

Imorgon ser jag ljuset i tunneln igen för då gör jag sista passet i mastodontveckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela