charlottestankar.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet. Är gift och har 2 döttrar som är på väg ut i vuxenlivet. Har tagit det modiga steget och bytt karriär "på äldre dar" och arbetar nu som sjuksköterska.

75-årsfirande och skvaller...

Publicerad 2015-09-07 15:00:00 i Allmänt,

Strax dags för nattpass 2/2, är sedan ledig tills på torsdag, då jag gör en enkelnatt. Det var länge sedan jag gjorde det och det är faktiskt ganska lyxigt ibland.

Gillar att läsa skvallertidningar, det gör nog de flesta, även om de inte erkänner det...
Prenumererar på Hänt Extra och även om jag vet att inte ens hälften är sant, så tycker jag att det är kul.
Förra veckan "avslöjade" de att kronprinsessan Victoria är gravid och samtidigt gick de ut på Twitter och var så så stolta över att listat ut detta innan hovet gått ut med nyheten. Med tanke på att de avslöjat detta flera gånger om och trott detta under flera års tid, så är ju inte sensationen så stor. Någon gång måste de ju få rätt liksom...

Thomas pappa firade sin 75-årsdag igår, han fyller egentligen inte förrän imorgon, men det är ju lättare att samla alla på helgen. Vi blev bjudna på brunch på Nääs Fabriker och det var en väldigt trevlig eftermiddag. Hoppas nu bara svärfar Per var nöjd med dagen också.

Passade på att ta lite bilder när vi var där:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela