charlottestankar.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet. Är gift och har 2 döttrar som är på väg ut i vuxenlivet. Har tagit det modiga steget och bytt karriär "på äldre dar" och arbetar nu som sjuksköterska.

Jersey Boys...

Publicerad 2015-09-05 10:56:00 i Allmänt,

Nathalie är en musikalälskare av rang. När hon och Hjördis var i London hann de med 3 stycken... Vi har också sett flera och då har det slumpat sig så att Peter Johansson och/eller Bruno Mitsogiannis varit inblandade i dem. De är otroligt duktiga och har fantastiska röster. Nu ska de spela i en musikal som heter "Jersey Boys", som handlar om 50-talsmusik. Naturligtvis går den i Stockholm och skulle den så småningom hamna i Göteborg så kanske de inte är med...

Hur som helst... De har nu en tävling ute där de lottar ut biljetter till premiären och både jag och Nathalie har anmält oss. I skrivandets stund är det MÅNGA som har anmält sitt intresse och chansen är oerhört liten (eller snarare obefintlig) att vi ska vinna, men någon ska ju trots allt göra det... Vi håller tummar och tår och hoppas på turen. Att vi jobbar båda två just den helgen är ju bara en petitess, det får lösa sig på något sätt om turen skulle vara framme. Det måste bara lösa sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela