charlottestankar.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet. Är gift och har 2 döttrar som är på väg ut i vuxenlivet. Har tagit det modiga steget och bytt karriär "på äldre dar" och arbetar nu som sjuksköterska.

Andhämtning...

Publicerad 2015-08-19 13:22:00 i Allmänt,

Natt 3/6 för veckan avklarad. Nu har jag en liten andhämtningspaus på hela 2 lediga dagar, innan det är dags för de sista 3... Efter det är jag ledig i 4 nätter, innan jag kör 2 nya... Att det har blivit så komprimerat denna gången beror på den extra lediga veckan jag schemalagt i samband med min semestervecka. Någonstans måste jag ju ta igen det...

Känner mig lite trött nu, så jag ska passa på att tanka energi i solen dessa lediga dagarna. Vet att jag har måsten att göra, men som Thomas sa i telefon i morse, de kan jag ta tag i när det regnar. Hösten kommer tids nog och måstena springer ingenstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela