charlottestankar.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet. Är gift och har 2 döttrar som är på väg ut i vuxenlivet. Har tagit det modiga steget och bytt karriär "på äldre dar" och arbetar nu som sjuksköterska.

Äntligen!

Publicerad 2015-08-24 14:00:00 i Allmänt,

LEDIG! 6 jobbnätter sedan förra söndagen sätter sin sina spår. Känner mig trött - både i huvud och kropp. Det ska bli riktigt skönt att vara ledig i 4 dagar nu. Hoppas nu telefonen får vara tyst så de inte ringer om något extrapass. (Dum)snäll som man är kommer jag ju ställa upp för kollegorna - och det är ju goa extrapengar, framförallt som jag ju hade en karensdag för några veckor sedan. Som sagt, hoppas den inte ringer för då behöver jag inte ta något beslut eller få dåligt samvete...

Planer för veckan? Det finns det säkert, men jag kan inte komma på några nu. Hjärnan orkar inte tänka ut det just nu, orkar inte ens tänka ut någon middagsmat för idag... Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela