charlottestankar.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet. Är gift och har 2 döttrar som är på väg ut i vuxenlivet. Har tagit det modiga steget och bytt karriär "på äldre dar" och arbetar nu som sjuksköterska.

Ledig dag.

Publicerad 2015-08-20 09:27:00 i Allmänt,

Välbehövlig ledig dag. Ska försöka ladda batterierna rejält innan det är dags för jobb imorgon kväll igen...

Åker hem till Caroline en sväng idag, köper med mig lite frallor och fikar en stund på hennes balkong. Längtar efter henne och dessutom går hon och Johan i husköpartankar och jag vill självklart höra ALLT om det.
Nathalie börjar lite senare idag, så hon åker med också. Mysigt!

Tycker den här är lite söt och undrar lite över svaret på frågan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela