charlottestankar.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet. Är gift och har 2 döttrar som är på väg ut i vuxenlivet. Har tagit det modiga steget och bytt karriär "på äldre dar" och arbetar nu som sjuksköterska.

The final countdown...

Publicerad 2015-08-23 15:28:00 i Allmänt,

Nu är det nära, nu är det snart dags, nu är snart helvetesveckan över. Bara ett pass kvar nu, sedan är jag ledig i 4 nätter innan det är dags för jobb igen. Enda smolket i bägaren är att det är jobb nästa helg också. Hur tänkte jag där?

Thomas och Nathalie hade en kul kväll igår och det var ju skönt att det var lyckat. De såg lite dåligt bara, fick förlita sig på TV-skärmar hela tiden...

Under tiden som jag laddar i solen för natt 6/6 kan jag inte låta bli att undra över exakt hur många SMS som är okej för en präst att skicka:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela