charlottestankar.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet. Är gift och har 2 döttrar som är på väg ut i vuxenlivet. Har tagit det modiga steget och bytt karriär "på äldre dar" och arbetar nu som sjuksköterska.

Extrapass...

Publicerad 2015-09-10 15:07:03 i Allmänt,

Så gick det med den ledigheten...
Fick samtal igår om att en kollega var sjuk, så det var bara att hoppa i landstingspyjamasen och jobba en extranatt... Har försökt motivera i vårt lönesystem att jag blivit inringd med kort varsel, så förhoppningsvis ger det ett litet extra tillskott i lönekuvertet...

Körde Nathalie till Kungsbacka efter jobbet i morse. Hela klassen ska till Köpenhamn i helgen. Jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela