charlottestankar.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet. Är gift och har 2 döttrar som är på väg ut i vuxenlivet. Har tagit det modiga steget och bytt karriär "på äldre dar" och arbetar nu som sjuksköterska.

Fotboll...

Publicerad 2015-09-11 15:52:00 i Allmänt,

Natt 2/2 avklarad. Normalt när jag går av brukar jag sätta klockan på runt 12 för att inte sova för länge utan kunna lägga mig i bra tid på kvällen stället. Jag gjorde inte det idag, eftersom jag alltid vaknar före klockan ändå. Utom idag - och då vaknade jag halv tre...
Så länge sover jag ju inte ens när jag "får"...

Fredag idag och Thomas har mach med Norvalla.
Nathalie kommer hem från Köpenhamn ikväll, eller hon kommer inte hem hit, de ska direkt till en kompis för spelkväll så hon kommer hit imorgon istället.

Imorgon blir det rensning. Vinden ska röjas. Det ska rent ut sagt bli skittråkigt, men det måste göras. Där uppe står saker i lådor och kassar som vi bar upp direkt från källarförrådet i lägenheten - som vi flyttade ifrån för drygt 17 år sedan... Vissa av dessa pinaler har vi inte ens tittat på sedan vi bar upp dem...
Hade hellre haft en mysdag i soffan och plöjt hela säsong 8 av The Big Bang Theory som dök upp på DVD idag...

På söndag är det ny match med Norvalla - även om jag tror att Thomas hellre hade befunnit sig i Helsingborg och kollat på Blåvitt...
Känns konstigt att fotbollen snart är slut. Thomas har beslutat att inte fortsätta som tränare nästa säsong, men jag vet ju att det är hans allra största intresse och att han mår bra av det och att han tycker att det är roligt (även om han varit lite less på det till och från denna säsongen). Tror dock att om han skulle få intresseförfrågan från en annan förening att han inte kan låta bli att hoppa på det, trots att han säger att han inte ska göra det. Mår han bra av det och känner sig glad, så är det klart att jag stöttar honom i så fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela